söndag 7 mars 2010

Sundsvall? Umeå? Norsjö?

Det var visst ett tag sen jag skrev. Det känns som att jag har så mycket annat roligt att göra istället för att blogga men ja.. det kommer förmodligen att sluta med att jag bara bloggar när jag inte mår så bra.. aja.. vi får se hur det blir. Men det kommer i alla fall bli mycket bilder de gånger jag väl skriver. :)
I helgen har jag varit hemma i Umeå. Det har varit en toppen bra helg.. önskar bara att helgerna kunde räcka lite längre.. Det går alldeles för fort. Jag har hela helgen funderat på om jag ska åka hem till Sundsvall idag eller om jag ska åka till Norsjö idag eller om jag ska stanna i Umeå.. Jag BORDE åka hem till Sundsvall.. jag har ju föreläsningar och sånt skit.. men jag vill hem till Norsjö för att mina småbröder är där och de kommer ju inte hem alltför ofta.. :/ åh.. jaja.. det blev så att jag åker hem till Sundsvall imorgon.. måste på skolan. Jag ska se om jag kanske kan åka till mina bröder vid påskhelgen istället.
Här kommer i alla fall lite olika bilder från förr och nu :)
Kisse

Sara, Kisse och Anneli


Miranda



Bonny och Texas tigger mat av min mamma






Inga kommentarer: