tisdag 5 februari 2013

Filt till Babyskydd

Jag har sytt en filt som man kan ha liggandes i babyskyddet, hur smidigt och enkelt som helst! Jag blev riktigt nöjd och det känns som en riktigt bra grej då man helst inte vill bylsa på bebisen en massa kläder och sen försöka spänna fast bebisen bra i stolen. Nej, nu kan vi istället ha lite tunnare kläder på bebisen och sen spänna fast och "bre" om med filten som ligger i stolen. Jag tror det blir toppen!

Emils vovve fick agera modell! :)




Här har ni förresten beskrivningen av mönstret. 

4 kommentarer:

Jossan sa...

Men vilken smart grej! :)

Sara sa...

Ja, riktigt smart! Jag tror den kommer användas flitigt. :)

sandra sa...

Åå,sån skulle jag behövt till Lilly när hos var mindre,vad enkelt,smart och smidigt:)

Sara sa...

Ja, verkligen super smart! Som på morgonen när man ska "tväråka" och lämna storebror hos dagmamman eller nu vill våren när det börjar bli varmare. :)
Men hon är väl inte för stor än, om du har nåt tyg så kan jag sy en till er om du nu inte vill det själv förstås. Det är ju ganska enkelt. :-)