lördag 3 december 2011

Breaking Dawn del 1

Jag har äntligen varit iväg på bio och sett "Breaking dawn part 1". Så grymt bra film! Jag vill se tvåan NU! Är det någon som vet när part 2 kommer ut?










Alla bilderna är lånade från google.se

Om ni vill veta vad jag tyckte om filmen så markerar ni spoilertexten.

Jag tyckte att filmen var riktigt bra. Bröllopet var super fint. Sen är jag så fascinerad över hur de har lyckats få Bella att se så benig/undernärd och tärd ut av graviditeten! Jag har inte en blekaste aning om hur du lyckats få henne att se ut så men bra var det i alla fall!  Det var jätte länge sen jag läste böckerna eller såg någon av filmerna för den delen, men jag tror att de fick med ganska mycket av det som står i boken. Jacob är ju som vanligt grymt snygg och rolig. Bella kan fortfarande inte spela särskilt bra men jag gillar som sagt filmen ändå, Jacob är ju med. Edward är ju som vanligt super artig och trevlig och gör allt för Bella. 
Det var det jag tyckte som jag kom att tänka på nu i alla fall. Kan ju hända att jag kommer på nåt mer men då återkommer jag med det. 


Hoppas ni sover gott! Det ska jag göra nu. 

4 kommentarer:

Namárië sa...

Jag har mer och mer övergått till att tycka Jacob är snyggast ;) Är sugen på att läsa om böckerna, men det kanske är bäst att inte ha alla detaljer så färskt i minnet så man bara kan njuta av sista filmen? :)
Tror f.ö sista delen kommer på bio november 2012 tyvärr!

Sara sa...

Ja, jag jag är helt såld på Jacob. Han är så grymt snygg alltså. Haha.
Ja, jag är också sugen på att läsa om alla böckerna, de är ju så himla bra. Det är sant.. man kanske ska vänta med att läsa de tills man sett alla filmerna.
Åh nej.. är det så länge kvar!! hur ska jag kunna stå ut. Haha

Ellafjellalingonfeja sa...

Den 18 november 2012 kommer del 2 ut... om ett år alltså... bara att vänta vänta, fast dom gjorde ju slutet så sjukt spännande att man typ tar livet av sg att tänka att man måste vänta 265 dagar!!! kill me!

Ellafjellalingonfeja sa...

jag menar 365 dagar ;) haha