onsdag 28 april 2010

Uppblåst!

Snacka om att ha en uppblåst mage.. det har jag haft i många dagar nu.. det känns faktiskt inte speciellt härligt.. men då jag tänker på vad det beror på så känns det mycket bättre. ;)
På tal om uppblåsta magar.. Johan ska få ett kusinbarn till.. jippie! :)
Nää.. jag hade inte speciellt mycket att säga ikväll.. jag har fixat hälften av bilderna från Stockholm så här kommer de..






mamma lyssnar på hockeymatchen

Korven som passar perfekt till Patriks korvbröd



Globen
I väntan på tunnelbanan

Vad tror ni om de här bröllopskläderna?






Emelie på sergels torg











Syskonen Nordén i Stockholm...




Barnpizza vs vuxenpizza





6 kommentarer:

Annika sa...

Nytt kusinbarn! Vem då? Kom på att han kanske har kusiner på andra sidan åxå...

Sara sa...

Det kan aldrig gissa.. :) Haha nää.. skojar bara.. det är ju förstås Maria och Rickard som ska ha barn igen, 8 okt är det beräknat till. :)

Annika sa...

Jag tänkte på dom, men så tänkte jag att nääää. Hahaha. Skoj

Sara sa...

Ja.. så är det. :)

SandraLindahl sa...

Du det är min mage med ;):P

Sara sa...

Underbsrt! :)