söndag 18 juli 2010

Förkyld?

Jag blir tokig! Det kliar överallt.. nej okey.. inte riktigt överallt men i öronen, halsen och i ögonen. Ögonen är värst! Jag vet inte vad det beror på just att det kliar i ögonen.. kan det vara att jag är känslig mot katter eller är det förkylning? Öronen och halsen gissar jag är förkylningstecken.. nog för att det har hållit i sig i typ flera veckor nu.. jag borde kanske kolla upp det. Jag hatar när det kliar i ögonen.. det är så jobbigt!
Jag ska ta och käka lite lunch sen blir det jobb.. 13-21.
Ha en bra dag!

2 kommentarer:

Jossan sa...

Det där att det kliar i ögonen... Det kan ha med graviditeten att göra. Carros ögon kliade jättemycket och började väl ungefär i den vecka du är i nu. Hon trodde hon var allergisk mot katten och lämnade bort honom till en "släkting", men det blev inte bättre. Däremot försvann klådan direkt när bebisen var ute. Men det kan ju ha med förklylningen att göra också :p

Sara sa...

aha.. det visste jag inte. Ska till barnmorskan på torsdag så då kan ju komma ihåg att fråga. :D Coolt.. jag gillar nästan alla gravidsymtom. :)
Det kanske är en blandning! :D