onsdag 7 juli 2010

Hatar mig..

Jag tror att Johan hatar mig.. han vill inte vara här i Hissjö hos mig, bebisen och Texas.. :(
Nej.. okey.. nu överdriver jag.. så illa är det förmodligen inte.. men jag känner mig ensam.. och jag hade hoppats att han skulle komma hit imorgon efter jobbet men det blir nog inte så.. på fredag ska vi till Skellefteå på stadsfesten och förfest hos Patrik och Anneli.. jag hade hoppats att han skulle komma hit imorgon så vi skulle hinna ses nåt den här veckan.. (förutom då hos Patrik och Anneli) plus att han MÅSTE komma hit och städa kattlådan för det luktar bajs.. förresten.. det är det bästa med att vara gravid.. jag får inte städa kattlådan.. för kattbajset innehåller bakterier som är farliga för bebisen.
Gu vad jag svamlar.. det jag vill ha sagt är att jag saknar min pojkvän!!
------------------
Nu måste jag skärpa mig.. måste lägga ut fler bilder.. jag som var så duktig sådär i början.. men nu går det dåligt.. jaja.. ska se om jag hittar nån bild som jag lägga ut imorgon..
Nu ska jag sova!
Sov Gott!

2 kommentarer:

Namárië sa...

Visst är det underbart att slippa kattlådan :)
Hoppas ni hinner ses! Kram

Annika sa...

Är helt övertygad om att han hatar dig... NOT!!! Knäppgök! Tur att du kan skylla på att du är gravid :-)eller är du knäpp på riktigt?

Jag har tänkt på det där med graviditetsknäppar å tänkt att jag måste säga till Sara att hon ska passa på att göra nåt helt vansinnigt som hon tycker att hon inte kan göra å så bara skylla det på hormoner. Liiiite måste du ju utnyttja tillståndet ;-)

Här i S-vall är det varmt, varmt, varmt och jag är såååå avundsjuk på alla som är lediga. Idag satt i alla fall jag och en kompis nere vid ån och åt lunch och njöt av vädret så lite har jag fått njuta i alla fall. Men jag hade helt klart mycket hellre legat i vattnet och plaskat. Alltså inte i ån! Det vattnet vill jag INTE komma i närheten av. Men havet är aldrig fel.

Igår svängde jag förbi hos Sara en sväng och Wilma och hennes kompis Nora badade i barnpoolen hemma hos Nora. Det såg väldigt inbjudande ut. Å så är det så härligt med barn som står och skakar och med blå läppar pressar fram "näää, jag fryser inte".

Om Klasse hör det om kattlådan och att du inte får så kommer han att skicka en andningsmask till dig så var försiktig med vem som är i närheten när du berättar om det ;-)

Puss påre och ha det gott i värmen.
Annika