lördag 17 juli 2010

Massor att berätta

Jag har så mycket att berätta att jag vet inte när jag ska hinna skriva allt! Jag har skjutit upp det hela alldeles för länge.. men nu idag när jag slutar jobba kl 15 så ska jag göra ett försök.

-Stadsfesten ---> E-Type, Europe
-Hera och Bubben ---> i min säng
-Oturshelgen, bilen ---> punka, trasig vindrutetorkare, trasig glasrut, punka igen och granne som tycker synd om Texas
-V.19 ---> Bebis, Ultraljud
-Hus ---> drömläge?
-Kalas ---> Malins 3-årskalas
-Thea ---> London = fel.. bara mamma och pappa åkte till London
-Jobbet ---> Natten jobbar till 07.30 enligt schema.. (det har nog aldrig hänt)
-Bilder ---> jag har kollat igenom en massa bilder som jag hade tänkt lägga ut..

Det här är det jag borde berätta om.. får se om det kommer ett mer detaljerat inlägg om det sen idag! ;)

Nu ska jag jobba! Ha en bra dag!

Inga kommentarer: