fredag 20 augusti 2010

Hormonkossan är i farten

Usch så tråkigt det är att städa.. jag vet inte riktigt vart jag ska börja för att göra det hela så smidigt som möjligt.. Johan och Po har ju inte kommit än så jag har ingen bil att flytta grejerna till så det känns lite svårt att städa då jag inte kan flytta undan grejerna. Jaja.. jag har i alla fall packat ut allt från garderoberna och putsat alla fönster och städat ur skafferiet och städat den stora toan med dusch/bad. Nu ska jag nog försöka ge mig på att torka ur garderoberna och sen se om jag kanske kan göra en påse med grejer som ska till Annika. Jag hade ju så tur att Johans kusiner har lånat ut ganska mycket grejer till mig så jag har inte behövt släpa hit bord och stolar och ja.. Det var i alla fall väldigt snällt tycker jag! TACK Annika och Monica! :)
------------------
Ja.. idag är jag världens hormonkossa.. jag skrattar och är hur nöjd som helst ena sekunden medans jag gråter och är jätte missnöjd den andra sekunden.. det är ganska jobbigt att ha det så.. kanske mest jobbigt för Johan när jag är så. haha.. rätt åt han. ;) Jag har ringt flera gånger idag och skällt på han för att de aldrig kommer att komma hit till Sundsvall i vettig tid och jag hade rätt.. de är väl här vid åtta kanske.. då ska vi sen iväg till Pos bror och äta middag.. Det blir ju nån extra mil för han bor fortfarande i sommarstugan som ligger nånstans söderut.. jaja.. det må då va..
--------------------
Nää.. nu ska jag fortsätta greja på här i lägenheten.. önska mig lyck till!
Ha en bra fredagkväll!

2 kommentarer:

Jossan sa...

Usch, vad drygt att städa. Särskilt med sånt där upp och ner humör kan jag tänka mig. I morgon ses vi =)

Sara sa...

Jo det är drygt att städa i vanliga fall men det blir ännu jobbigare då humöret åker upp och ner. :D
Nu ses vi snart! Jippie! :)