lördag 14 augusti 2010

Kan inte sova!


Jag tog den här bilden igår när jag och min brukare väntade på taxin. Just nu ligger jag och mamma på ett hotell i hoting och ska sova. Vi är ju nämligen på väg ner till järpen där dennis och håkan bor men det blir så långt att köra hela vägen på en kväll (ca 45 mil) så vi bor på ett väldigt mysigt hotell inatt. Hur som helst så ligger jag klarvaken nu och bara njuter av hur underbart livet är. Bebisen är i full gång med att.. Ja.. Jag vet inte vad.. Jag tror den försöker möblera om i min mage. Den sparkar och har sig. Det är bara hur underbart som helst. :-) jag önskar bara att jag kunde väcka johan och låta han vara med och känna hur bebisen rör på sig där inne, men det går ju inte så bra då han är kvar hemma i norsjö. Jaja.. Det kommer nog fler chanser. :-) puss puss sov gott jag älskar dig bebisen och johan och texas förstås. :-)

Inga kommentarer: