tisdag 10 augusti 2010

V.23


Då var vi inne i en ny vecka. Vad tiden går fort. Jag blir nästan rädd. Nej det blir jag inte. Jag längtar till i december då vi får träffa den som ligger i min mage. Men jag är ganska orolig för förlossningen. Usch så läskigt. Men det kommer nog att gå bra.. Nu ska jag försöka stiga upp ur sängen. Skulle vilja ligga här hela dagen men det går ju inte. Börjar ju jobba kl 13-21. På torsdag är min sista dag. Sen vet jag inte vars jag ska vara.. Chefen har nog svårt att hitta nåt ställe till mig. Måste kanske ringa och höra hur det går. Jag vill ju gärna få nåt schema så jag kan planera mitt liv. På tal om att planera.. Johan undrade igår om jag ville följa med till piteå och gå på nolia. Ja det är väl klart att jag vill men det är lite väl sent påtänkt nu. Jag jobbar idag, onsdag och torsdag och på fredag skulle ju jag och mamma åka till järpen och hälsa på dennis. Jag frågade johan för 2-3 veckor sen om vi skulle åka på nolia. Om jag kanske kunde få ledigt den här helgen som har varit också kunde vi ha lite semester tillsammans men då han inte verkade speciellt intresserad då trodde jag inte att han var så sugen på att åka dit så jag sket i det. Men nu kom han på att vi skulle åka på nolia men nu går det inte. Nu är det för sent! Jäkla skit! Jag ville ju dit.. Johan ska ju dit ändå. Han och po åker. Nä.. Jag ska inte börja irritera mig på det där nu. Jag ska stiga upp. Ha en toppen bra dag. Jag ska försöka ha det.

6 kommentarer:

Jossan sa...

Vilken rund och fin mage du har fått! :)
Nu är det mindre än hälften kvar! Och du kommer säkert klara förlossningen jättebra! :)

Sara sa...

Tack så mycket! :)
Förresten.. jag kommer ju till Sundsvall helgen 20-22 augusti.. ska städa ur min lägenhet då så om jag nu kanske får nån tid över kanske vi skulle kunna träffas?
Ja.. mindre än hälften kvar.. wow! :) Tänk vad tiden har gått fort! :)
Ja.. jag tror nog också att det kommer att gå bra. :)

Jossan sa...

Jag ska också till Sundsvall då, 21 för då har jag omtenta. Så drygt nu när man inte ska fortsätta!
Vi måste försöka träffas något då! :) Skulle vara kul! :D

Sara sa...

Ja precis.. jag vet ju att det är omtenta då.. jag ska inte göra den.. jag har nog gett upp.. :/
Men jag tycker verkligen att vi ska kunna träffas. Borde ju hinna med en fika eller nå när du har gjort tentan?

Jossan sa...

Jag har också gett upp... Men ska försöka ändå.
Ja, det tycker jag att vi borde hinna! :D

Sara sa...

Jag ska hålla tummarna för att du klarar det! :)