måndag 9 augusti 2010

Världens bästa mamma!

---------------------
Måste berätta att jag har världens bästa mamma. Hon följde med mig hit till Umeå i lördags. Jag började jobba kl 14-20. När jag kom hem från jobbet så har mamma stökat undan i köket, diska, dammsuga, skura och gjort hemmagjorda köttbullar som hon hade gjort speciellt till mig! ja just det.. inte nog med det.. hon hade även gått två vändor till miljöstationen med massa kartonger och grejs som vi hade samlat på oss.
På söndag jobbade jag 7-15. Mamma ringer till mig och undrar om jag har nåntning som ska strykas men det har jag ju inte då jag inte ids vara så duktig. När jag kommer hem från jobbet så har mamma tvättat! Vad har jag gjort för att förtjäna allt det? Jag måste ha varit riktigt snäll.. eller har jag bara världens bästa mamma? Jag tror att jag har världens bästa mamma! :)
----------------------------
Jag har haft besök ikväll.. av Johanna och Gabriel. Det var riktigt trevligt. Det är speciellt roligt när folk kommer hem till mig och bjuder mig på middag.. :) vad har jag gjort för att förtjäna sån lyx?
Gabriel har blivit så himla stor.. han "pratar" massor. Jag tror att han gillade gåstolen som jag och Johan har fått av Jenny och Per Li. Gabriel satt och tryckte/slog på knapparna som fanns där och pratade en väldig massa medan jag och Johanna pratade samtidigt som hon gjorde mat. Hon bjöd på taccogratäng. Det var riktigt gott!
Vi hann även med att se en film.
Det blev en toppen kväll. Det borde göras oftare!
Tack till både mamma och Johanna!
-----------
Nu ska jag sova!
puss puss sov gott jag älskar dig Johan!

Inga kommentarer: