fredag 12 november 2010

Faderskapsbekräftelse

Jag och Johan var på socialtjänsten idag och skrev på faderskapsbekräftelsen och att vi vill ha gemensam vårdnad så nu är det klart. Det känns fortfarande så overkligt. Det är snart en bebis här.. som är mitt och Johans ansvar! Visst är det helt fantastiskt? :)
Det känns som att veckorna bara rusar förbi. Jag blir nästan rädd.. men det är skönt också. Snart slipper jag springa på toan tre gånger per natt och jag kan snart ligga på mage, promenera i vettig takt (alltså inte myrsteg!), nå pedalerna när jag ska köra bil och jag kan mysa med Johan utan att en jätte mage är i vägen. Åh vad jag saknar att kunna hålla om Johan eller att han kan hålla om mig. Nu är det som sagt nån i vägen. :)
Jag längtar efter bebisen!

-----------

I torsdags var jag ju på dejt med Ida. Det var också super trevligt. Jag träffade hennes nya kille och han verkar vara en riktig toppen kille så jag hoppas det ska hålla mellan de. :) I alla fall så pratade vi och fikade så det var trevligt. När jag åkte från Ida så svängde jag om på Ö&B och shoppade loss. Nej, inte riktigt men jag köpte ett kattgym för typ 69 kr och tänkte att man skulle kunna byta ut leksakerna mot nånting som är bebisvänligt men jag jag insåg ju sen när jag vecklade ut kattgymet så är det väldigt lågt så det kommer inte att fungera så som jag tänkte men Kisse gillade kattgymet så hon kan väl få ta det då. :) Jag har filmat henne när hon leker i det. Jag hoppas att jag ska kunna lägga ut filmerna här så ni kan få se. Håller på tömma mobilen nu, så det kommer.. förhoppningsvis. Det kommer bilder i alla fall.

------------

Nu är det alltså snart helg. Det känns härligt! Johan åker buss hem från skolan idag och jag tror att han tar bussen som går kl 13.45. Det är ju inte så länge kvar. Jag ska äta lunch nu och sen lägga in lite bilder/filmer och sen ska jag försöka röja lite här hemma. Men jag måste hinna vila också! Det är viktigast. ;) haha

Ni får ha en toppen bra dag och helg!

Inga kommentarer: