tisdag 9 november 2010

Trötter

Oj så trött jag är.. ska fika och sen krypa ner i sängen.
Johan och hans kompisar spelar rollspel här hos oss ikväll. Det är ju kul att de är här nån gång men jag hoppas nästan att de åker hem snart. :) De brukar inte hålla på allt för länge. Gissar att de är färdiga där vid 12 tiden. De ska ju trots allt upp imorgon.
Jag har bakat muffins ikväll.. de blev inte alls i närheten av hur muffins brukar se ut och smaka.. haha. Det blev närmare kladdkaka. Kladdkaka är ju himla gott det också. Så det gjorde ju egentligen ingenting. Johans kompisar tyckte det blev gott i alla fall. :)
På tal om bakning så har jag skrivit upp massor med kakor och sånt som jag tror att jag ska baka då jag inte har nåt bättre för mig. Så ni som har lust att komma hit och hälsa på kanske har turen att få en gokaka. :)

-------------------------------

Min dejt med Jenny gick kanon bra. Tur att jag är så himla bra på att hitta dit jag ska för jag hade nämligen glömt min telefon hemma i ladden. Hur smart nu det är då man dessutom är höggravid. :) Jaja.. som sagt.. jag hittade dit jag skulle. Vi fikade och pratade. Det är så roligt att prata med nån som har egna barn. :) Det är bara det att Jag börjar längta ännu mer efter våran bebis.. plus att jag saknar Thea, min guddotter. Det var så länge sen jag träffade henne. Men de kommer nog hit och hälsar på när bebisen har kommit. :) Åh vad jag längtar! :)

Nää.. nu ska jag fika och sen sova.
Jag ska se om jag kanske kan lägga in nån rolig bild imorgon. Har tagit ganska många bilder på Kisse med min mobil. :)
Men det blir som sagt imorgon.. förresten, Grattis till mig, Johan och bebisen som gick in i v.36 idag! :)

Sov gott!

Inga kommentarer: