söndag 20 februari 2011

Vädrar rumpan

Lilleman ligger just nu och vädrar rumpan och försöker dessutom äta upp handduken. Hm.. kanske dags och ge han lite mat? :)

------------------

Jag har haft en riktigt bra dag idag. Jag har städat lite grann ute i kallförrådet. Hade några stora påsar med kläder. Vissa kläder som ska skickas iväg och vissa kläder som jag inte har kunnat ha under graviditeten men som jag hoppas på att kunna ha nån gång igen. :) Sen har jag burit ut några lådor med tyger som jag förmodligen inte kommer att använda på ett tag. Får väl gå ut till förrådet och hämta om jag nu skulle bli sugen på att sy. Sen så har jag hunnit med en promenad. Måste ju passa på då det bara är -10 ute. När jag varit på en promenad så bestämde jag mig för att åka på ica MAXI. Jag fick dessutom sällskap av min granne. Det var väldigt trevligt. Jag har ju inte gjort nånting på hela veckan i och med kylan så jag kände verkligen att jag behövde komma ut och det kändes underbart! Nu ikväll har vi inte gjort speciellt mycket. Bara tagit det lugnt. Nu blir det ett avsnitt av ordinary family och efterrätt --> Pannacotta. Det rä så himla gott! Sen blir det sängen!
Ha en bra kväll. :)

1 kommentar:

Jossan sa...

Åh vad gott med efterrätt :) Pannacotta låter himla lyxigt och avancerat på något vis, och ja, gott är det! :)
Jag är väldigt sugen på att börja sy, men har ingen symaskin. Måste skaffa en sån :)