torsdag 17 mars 2011

Bilder


Här kommer lite blandade bilder på världens finaste pojke, Gustav Emil Alexander Alm. :)



(15/3 -11)
Lilleman har fått en ny fleecedress, visst var den fin? Den han hade började bli för liten och den nya som jag köpte för ett tag sen är ju ganska så stor än.. Tur att Emil hade presentkort på kappahl.

På promenad.
Emil somnade i selen så det var nog skönt. (13/3 -11)

Så här ser han ut när han tittar på tv.. Jag kom tyvärr inte ihåg vad vi tittade på just den här gången.. men det verkar som att det var nånting bra! (10/3 -11)

En koncentrerad grabb och en mamma Sara.. (10/3 -11)

Jag älskar den här bilden! :) Visst ser han riktigt busig ut på den här bilden? (10/3 -11)

Johan och lillzebran! :) (9/3 -11)

Det här är lillemans nya favorit ställning då ingenting annat duger.. (6/3 -11)

En slocknad stjärna. (4/3 -11)
Det är tröttsamt att sitta och guppa i babysittern. :)

Nästan exakt tre månader gammal och har redan börjat plugga (på engelska till och med).. det ska börjas i tid.. (23/2 -11)

Vilken cool liten kille. (8/1 -11)
Här kan han inte riktigt hålla upp huvudet själv.

Oj så himla liten han var (29/11 -10).. Jag kan inte förstå att han varit så liten.. och det har ju ändå bara gått snart fyra månader. Tänk vad fort de små liven växer. Nånting som är ganska häftigt men också lite läskigt är ju hur hans utseende ändras. Jag kan inte komma ihåg att han sett ur som på bilden.. det känns lite läskigt.

Oj vad jag älskar min underbara familj. Jag har fått världens finaste son, världens finaste pojkvän och dessutom har jag fått världens finaste katt. Vilken tur jag har! :)

_________________________________

Imorgon åker vi hem till Norsjö. Det var ju ett tag sen sist vi var hem men min gudotter fyller ju år imorgon och jag vill ju inte missa hennes kalas. Jag längtar. :)
Det är så himla härligt nu när vi har varit här i Umeå några helger istället för att behöva åka fram och tillbaka mellan Umeå och Norsjö. Det tar ju bara två timmar enkel väg men det blir ändå jobbigt. Om helgen hade varit en dag längre skulle det ha varit mycket bättre. För som det är nu så går ju Johan skola till kl 12-16 på fredagar och oftast är vi inte iväg förrän17 tiden och då är vi i Norsjö vid sju.. då känns det ju som att hela den kvällen är förstörd och sen har vi lördagen då vi ska hinna med allt. Träffa Johans mamma och sen till hans pappa och sen ska vi ju förstås hinna med mina föräldrar också. Sen har vi ju andra också som vi gärna vill hälsa på.. t.ex mina kusiner, min guddotter (med familj), morfar, farmor och farfar och ja.. ni förstår. Det blir alldeles för mycket. Stressigt och inge bra.. nej, usch. Känns egentligen mest bara jobbigt. Det är inte lätt.
Jag längtar till sommaren.. hoppas att Johan får jobbet som han har sökt. Då ska ni få höra en riktigt jäkla bra nyhet! Men ni får sjå er tills han har fått svar. ;) Han bör få svar till veckan. Jippie.

Just ja.. Jag måste bara få berätta at jag har varit super duktig idag. Jag har städat --> Dammsuga, skura och plockat undan. Jag känner mig bra! :)

Nej, nu ska jag ta och gå i säng eller jag ska kvällsfika först SEN sängen. Men jag kommer nog inte skriva nåt imorgon för jag har fullt upp (ska på öppna, sen träffa en kompis och sen hem till Norsjö) och sen får vi väl se hur det blir med resten av helgen.. vänta er ingenting för jag kommer nog ha fullt upp hela helgen. Men ni får ha en super bra helg så hörs vi!

2 kommentarer:

Jossan sa...

Han är så himla fin eran lilla grabb :) Och vad stor han har blivit! :)

Sara sa...

Jag håller med. :)
Ja, han har blivit stor.. jätte stor. Haha.. :)