fredag 4 mars 2011

För tidigt födda

http://ewawiklund.blogg.se/2010/march/

Jag hittade en blogg idag som jag varit in på förut. En tjej som har fyra pojkar varav ett par är tvillingar. De här pojkarna är födda för snart ett år sen och de kom för tidigt. Jag gick tillbaka till mars förra året och hon har lagt ut ganska många bilder. Pojkarna är så små och blöjorna är också små.. förstås! Shit pommes!! Jag som tyckte att Emils blöjor var små.. men prematur blöjor är ju pytte-mini-små. Ni måste gå in och kolla!

2 kommentarer:

Jossan sa...

Ja, herregud vilka små blöjor dom hade alltså.
Jag har följt den bloggen ett tag. Måste vara väldigt mycket jobb med prematura barn, mycket oro kan jag tänka mig!
Tur att det ändå går så pass bra för dom :)

Sara sa...

Ja, jag såg att hon hade kommenterat i din blogg så jag blev ju nyfiken och då såg jag ju att det var en blogg som jag har följt förut.. men jag följer så många så jag måste välja ut bara några. :)
Ja, snacka om mini blöjor alltså! Ja, jag är så glad att Emil inte kom jätte tidigt! Nu kom han ju lite tidigt men han var ju så pass stor ändå. :)
De verkar ju kämpa på bra.