torsdag 31 mars 2011

Shopping

Jag och Emil åkte in till stan idag efter lunch. Vi parkerade på coop forum parkeringen och gick på skohuset, rusta, barnens hus, klädhuset och sen gick vi tillbaka till coop där vi handlade lite grann.
Jag har länge behövt nya skor då de jag har har gått sönder i hälen så jag får skavsår och nu idag så hittade jag äntligen ett par på skohuset. Tyvärr är de vita med lite gröna detaljer men som plus var de rean. :) Halva priset så de började kosta 200 kr och det är ju riktigt bra för ett par skor. De var ju dessutom sköna. På rusta blev det bara en glass.. skulle vilja ha nya gardiner men det har jag inte råd med.. jag tycker rusta har riktigt snygga gardiner men jaja.. När vi köpte den nya bilstolen till lilleman så fick vi en check på 400 kr som jag handlade upp idag. Det blev en ny mössa och solbrillor till Emil och ett regnskydd till vagnen. Det blev bara en snabbis inne på klädhuset.. jag köpte ingenting där.. sen gick vi på coop där vi handlade lite mjölk och så.. Det är en ganska långa runda som jag har gått idag. Jag skulle gissa på att det kanske tar 40-60 minuter att gå runt utan att stanna av. Kanske närmare 60 min. Det var riktigt härligt att komma hemifrån ett tag. Skönt!

-----------

Jag hoppas mina kläder kommer nästa vecka. De skulle komma i början på april så förhoppningsvis nästa vecka.

Ni får ha en bra kväll.

2 kommentarer:

ensofia sa...

Härligt att komma ut lite :)
Vad köpte ni för blistol? Kram

Sara sa...

Ja det var riktigt skönt. :) Jag behövde det verkligen då jag har varit inne i typ två veckor på grund av den här jäkla förkylningen.
Vi köpte en britax hi-way.
Kram