fredag 17 juni 2011

Emil planterar om mina blommor..

Emil var otroligt söt idag. Jag var inne i köket och diskade medan Emil satt i gåstolen. Han höll till inne i vardagsrummet men helt plötsligt blev han tyst.. det brukar vara ett tecken på att han gör nåt som han inte får. När jag kommer in i rummet så ser jag en super glad liten grabb full av blomjord och en uppsliten blomma (ja, jag hade en stor blomkruka på golvet med några olika blommor i..). Om inte det hade varit för att Johans pappa var hos oss just då så skulle jag förmodligen ha tagit en bild på Emil just då.. men jag gjorde inte det. Åh.. vad jag ångrar mig nu! Men om jag har "tur" så gör han om det där. Haha.. oj vad jag önskar att jag hade tagit en bild.. det såg för roligt ut. :)

oj.. jag som skulle gå i säng för ganska länge sen.. NU MÅSTE jag sova. Vi hörs!

Inga kommentarer: