fredag 24 juni 2011

Taggad för midsommarfirande!


Emil har gjort en super tidig morgon! Han har sovit dåligt inatt. Vaknat flera gånger och varit ledsen.. är ganska jobbigt då han vaknar flera gånger och det räcker med att man stoppar in tutten igen också somnar han om. Är mindre jobbigt då han vaknar EN gång per natt och vill ha mat. Aja.. tur att han oftast sover bra i alla fall. Jag ska verkligen inte klaga!
Eller så är han så himla taggad inför midsommarfirande att han kan helt enkelt inte sova! :)
Jag vet inte om ni brukade känna så men då jag var liten och det var dagen innan julafton så hade jag alltid svårt för att somna för jag längtade så mycket till julafton. :)

Nej.. nu ska jag leka med lilleman sen ska jag försöka få han till att sova en stund till.

Ha en super bra midsommar!

Inga kommentarer: