tisdag 5 juli 2011

Statusuppdateringar på facebook

Jag har varit inne på familjeliv och kollat lite olika forum och då hittade jag en himla kul tråd.
Roliga statusuppdateringar på facebook

  • This is your ass now (_._)

    This is your ass in prison (_O_) .

    DON'T DO CRIME!
  • "Skrattgropar i låren borde tyda på ett lyckligt underliv"
  • Vad får du om du korsar ett Jehovas vittne med en satanist?
  • En liten glad jävel som går från dörr till dörr och ber folk att dra åt helvete...
  • TIPS FRÅN HÄLSOVÅRDSMYNDIGHETEN!! Är du man och vill undvika Fågelinfluensan? Undvik att ha sex med Virrhönor, Gamla Skator och ruggugglor! Skulle du ändå drabbas rekommenderas ett stort intag av lammkött.
  • Mannens olika åldrar:
    Mellan 15-20 år är mannen som en Nissan Micra, liten men ettrig.
    Mellan 20-30 år är mannen som en Porsche, snabb och välsmord.
    Mellan 30-50 år är mannen som en Skoda, lovar mer än den håller.
    Mellan 50-60 år är mannen som en gammal Ford, man måste hälla i honom lite sprit för att få honom att starta
  • En pojke skulle skriva hela alfabetet i skolan. Han råkade skriva B två gånger men hade inget suddgummi så han lät det vara.
    Sedan när fröken kom frågade hon:
    - Varför står det BB?
    - Det kan gå så om man inte har nåt gummi
  • NYA TIDER KRÄVER NYA ORDSPRÅK:
    Det vi inte gör idag slipper vi göra om i morgon
    Gammal kärlek kostar alltid
    Man måste kyssa många grodor innan man hittar sitt svin
    Den som dricker ensam har bara sig själv att fylla.
    ............Den som gräver en grop åt andra får 188:50 i timmen
    Den som spar han har men inte roligt
    Älska din nästa, men var diskret.
    Även den starke får ta i när han skiter
  • Drömde inatt att Facebook inte fanns och att jag fick posta alla viktiga saker till mina kompisar. Det tog 3 dagar innan kusinerna fick veta att jag fikat och 4 dagar innan mina vänner fick reda på att jag skulle se på TV och ett brev blev försenat så först efter 6 dagar fick min familj reda på att jag bäddat rent i sängarna. Fy fan vilken otäck dröm !! :D
  • Barndom är den tid i livet som man står framför spegeln o gör fula grimaser. Medelåldern är den tid i livet som spegeljäveln ger igen!!
  • Norges värsta flygolycka inträffade tidigt i morse när ett litet tvåsitsigt Cessnaplan störtade på en kyrkogård i Hardanger. Norska räddningsarbetare har hittills grävt fram 826 kroppar och siffran befaras stiga framåt natten...
  • BORTSKÄNKES!!!
    Pga tidsbrist måste jag omplacera mina kära små dammråttor. Hämtas GRATIS, du får själv fånga dom. Dom är stillsamma och lugna och orsakar inte så mycket bråk, ligger mest i hörnen, är förtjusta i golvvärme. De är alla grå, i olika nyanser. De är könsmogna, översexuella och har en tendens att föröka sig i rasande fart!
  • Jag blir aldrig svartsjuk när jag ser mina ex med nya dejter, för min mamma lärde mig att man ska ge sina begagnade leksaker till mindre lyckligt lottade människor...
  • Herr Alkohol...Kommer Du ihåg att vi ingick ett avtal??!!!? Förutom att göra Mig Sexig och Vacker, skulle Du också göra Mig till en Stjärna på Dansgolvet...Jag har nu sett bilderna...VI BEHÖVER PRATA!!!!.
  • Sex is good, sex is fine,
    doggy style or 69,
    just for fun or getting paid.
    Everyone loves getting laid.
    I’m horny, I’m from Sweden,
    I like to do it hela tiden!
  • ♫ .(ړײ) ♫.
    ♥ .«▓» ♥.
    ♫..╝╚.. ♫
    Jag har inte tid att tycka illa om de som eventuellt inte gillar mig.....
    Jag är nämligen upptagen med att vara glad över de som tycker om Mig!!! ♥♫ .(ړײ) ♫
  • Vänligen sätt detta på din status om du känner någon som har en osynlig sjukdom
    t.ex. Besservisser, Idiot, Dryg, Översittare, Bitchig, Bara jävligt elak, Egoistisk, Storhetsvansinne, Självgod, Lögnare, Diva etc.
    Det är en daglig kamp för omgivningen att tvingas stå ut med dessa människor!!
  • En man hade föreläsning för 500 ungdomar.
    Han tog fram en 500-lapp och frågade: "Är de någon som vill ha den här?"Alla räckte upp handen!Han knölade ihop den och frågade samma sak.
    Alla räckte upp handen.Han stampade på den och frågade samma sak.
    Alla räckte upp handen.Då sa han: "Det här ska ni ta lärdom av, för hur ful, smutsig och tilltufsad av livet någon än är så har han eller hon fortfarande samma värde♥
  • Varför gillar män oralsex? 5% för känslan 5% för dominans 90% för tystnaden
  • Om Du har det stökigt hemma, gör så här: 1. Skapa en mapp på datorn. 2. Ge mappen namnet "Stöket i huset." 3. Ta bort mappen. 4. Datorn kommer att fråga: Vill du ta bort stöket i huset permanent? 5. Klicka på ja-knappen. 6. Lägg fötterna på bordet, ta en kaffe och bara NJUT!
Det här var bara två sidor.. fanns hur mycket roligt som helst! haha


Inga kommentarer: