fredag 1 juli 2011

VARMT!

Oj så himla varmt det har varit idag alltså! Så skönt. Vi var på fiket och åt lunch tillsammans med Johanna och Gabriel och sen åkte vi på badstranden där vi mötte upp världens sötaste guddotter och hennes mamma och bror. Det var underbart att ligga på stranden och Emil tyckte det var super skönt att bada i sjön. :)
När vi badat färdigt åkte vi till fiket igen och köpte en glass. Det satt bra i kistan!
Sen var det ju middagstid så jag och Emil åkte hem till min mamma och pappa där vi fick lite mat och sen följde vi med de ner till stugan. Där lekte jag med vattnet.. jag satt på bryggan och hade fötterna i vattnet medan jag plaskade som en tok.. jag blev jätte blöt.. haha. Men det var skönt!


___________________________

Texas är ju som han är.. nu ikväll stod han i vardagsrumsfönstret och krafsa på fönstret och jag blev tokig på han och försökte få han till att sluta.. men han gjorde inte det. När jag går gram till fönstret för att se vad det är som han tittar på så står det en söt liten hare på vår gård! :)

Nej, nu ska jag sova! Vi hörs!

Inga kommentarer: