onsdag 24 augusti 2011

9 månader!!

Jisses vad tiden går fort alltså. Jag kan inte fatta att lilleman redan är 9 månader! Han fyller snart ett år.. herregud! Vad ska jag göra för tårta på hand första födelsedag? Vad ska han få för present? Gud vad roligt och spännande och svårt. Jag vill ju att det ska bli så bra som möjligt.. haha.. tänk att jag oroar mig för det redan. Jaja.. det kommer ordna sig. Njut av bilderna tills nästa gång.. är ju väldigt dålig på att lägga ut bilder.


Och som vanligt så leker grabben med kablar.. aj aj..

Jag tror faktiskt att vi är lite lik varandra. Eller?

Så här glad blir man då pappa bjussar på yoghurt.

Emil kan nu krypa fort, han älskar att jaga Texas, han kan ställa sig upp mot saker, han kan äta mat med bitar i, äta smörgåsrån utan att jag är rädd hela tiden, han vet vart lampan är, han "säger" Titta och han försöker säga Texas. Det syns på han att han funderar på hur han ska göra men det blir oftast "tsss-a". Pappa Johan har lärt han high five. Han är så himla söt.. Johan räcker upp handen också flinar Emil och sen räcker han upp handen och klappar pappas hand.
Ja, han kan mycket vår lilla grabb. Jag älskar den här lilla grabben oändligt mycket. Han är verkligen världens finaste!

Nu ska jag sova!
Sov så gott kära vänner!

2 kommentarer:

ensofia sa...

Jag har skaffat mig en ny blogg :)

http://sofiaomlivet.blogspot.com/

Sara sa...

Jippie! :)