lördag 17 september 2011

Kritto och youtube

Om ni har tio minuter och en "slant" över så kan ni gå in på krittos sida och skänka en slant. Han var med om en mc-olycka för 11 år sedan, han blev då förlamad från bröstet och neråt men sen 2009 har han varit sjukskriven "på grund av ett plötsligt smärttillstånd. Vill du veta mer om Kritto så tycker jag ni ska gå in på hans hemsida http://www.kritto.se/ och läsa. 


______________________

Här kommer några bra youtubeklipp:


Hur söt är inte den här egentligen? Lägg märke till bebisen elaka skratt i slutet. haha


De här två pojkarna är ju super söta och charmiga och ganska duktiga också! :)


Jag älskar Eric Saade och den här låten är riktigt bra. Jag och Emil brukar titta på den här och jag tror att Emil gillar den. När den gick på radion och Emil hörde det så började han titta upp mot datorn.. haha. 

_____________________________________


Nej nu måste jag sluta. Ska åka och äta lunch och sen blir det en snabbdusch och sen drar vi på 80 årskalas. :)

Inga kommentarer: