lördag 17 september 2011

Nya läsare?

Jag har en fråga till er.. Eftersom jag har låst upp min blogg så vet jag ju inte riktigt vilka (om det nu är nån) som läser så min fråga är alltså, är det någon som läser och är ni andra som brukade läsa kvar?
Skulle vara kul att veta vad ni heter och hur gamla ni är. ni behöver inte skriva en hel roman om er själva men typ "Jag läser och jag heter Sara och är 23 år." Skit enkelt! :)

Kom igen nu! 

Jag startade min blogg därför att jag tycker det är kul att gå tillbaka och se vad jag har skrivit förut men självklart tycker jag att det är kul om nån vågar kommentera nån gång annars skulle jag nog inte ha en öppen blogg. 

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag läser än. Heter Sofia och är 19-årig mamma. :)

Catarina sa...

Jag läser fortfarande;) Catarina 23år

Jossan sa...

Jag läser fortfarande :)
Josefine, 21 år från Hudiksvall ;) Hihi

Sara sa...

HaHA.. nu var ni söta! ;) Kul att ni är kvar i alla fall.

ensofia sa...

Klart jag läser fortfarande! <3

Sara sa...

Topppen! :)