lördag 24 september 2011

Städat

Jag har äntligen lyckats städa här hemma så nu ser det riktigt trevligt ut och det känns verkligen super skönt. Jag är så nöjd över mig själv! Om jag nu bara är lite duktig varje vecka så ska nog det kunna fortsätta se trevligt ut  här hemma. Ni kan väl hålla tummarna för säkerhetsskull.

Tyvärr så har grannen blivit dålig så de kommer inte hit ikväll och det känns riktigt tråkigt men jag hoppas att hon kryar på sig till imorgon då det är meningen att de ska flytta då. 

Just det ja.. Emils farfar kom ju hit igår så jag och Johan var på bio, vi såg "friends with benefits". Det var en riktigt bra film. Det handlar om en tjej (Jamie) och en kille (Dylan) som kommer på den briljanta idén att de kan ju ha sex med varandra utan känslor... Ja, ni förstår ju själva hur det slutar men den är verkligen super bra. Haha.. oj så bra film alltså. Börjar ju skratta bara av att tänka på den. Se trailern! 


____________

JOSEFINE
Jag har glömt att berätta att världens bästa Josefine kommer hit i mitten på oktober! Åh vad jag längtar. Det är en människa som jag verkligen saknar. Vi är så lika men ändå så olika. Gud vad jag saknar dig Josefine!

Jag hade tänkt lägga in en bild på bästaste Josefine här men då Johans dator är världens segaste så skippar jag det! ÅH!



Nu ska jag hjälpa Johan med maten.. det blir porterstek med ugnsstekt klyftpotatis och en god sallad!


LÖRDAGSMYS!

1 kommentar:

Jossan sa...

Jag längtar också, jättemycket! :)
Kommer bli jättekul!
Saknar dig.
Kram!