måndag 9 januari 2012

Det känns tungt

Det känns som att jag skulle kunna börja gråta för minsta lilla just nu, jag förstår inte varför mitt humör är så jäkla svängigt och nej, jag är inte gravid. Min menscykel ser ut som så att första veckan har jag mens och då ja.. har jag mens, hur kul är det?. Andra veckan är toppen, då är allt bara jätte bra och jag älskar allt och alla (känns det som), tredje veckan börjar ganska bra men när veckan är slut har jag fått PMS och då är jag inte trevlig. Hugger för minsta lilla och skulle kunna gråta för allt och sen kommer mensen och då den är slut börjar allt om igen. Det är inte så trevligt att ha det så faktiskt. Det är jobbigt. Är det fler än jag som känner så här?

*suck*

__________________________________


The moment I met you,
That moment I forgot about everything I´ve been through,
Tell me how could that be, hey baby
Guess we both now, I´d follow you wherever you are


Jag älskar dessa underbara killar, Ni är finast i hela världen!

__________________________________________

Vet ni vad? Nej, klart att ni inte vet..
En av mina allra bästa vänner, Josefine, kommer hit på torsdag. Jag längtar som bara den! Gud vad vi ska prata och mysa och ha det bra. Jag önskar att jag bodde närmare denna underbara människa. Vi kan prata om allt och hur underbart är det inte att bara kunna slå en signal och höra om ens vän kan komma över för att jag behöver lite sällskap? Precis, det är toppen. Så jag hoppas att det en dag ska kunna vara så men vi får se. Hur som helst, skönt att vi träffas så pass mycket som vi har gjort hittills.
Vill ni veta en sak, hon ska faktiskt bli mamma.. i sommar. Hur underbart är inte det då? Jätte underbart faktiskt. Hon kommer bli en super bra mamma och hennes sambo kommer bli en super bra pappa. Åh, kan det inte bara bli torsdag!

Nu ska jag försöka bege mig mot sängen. Vi hörs och sov så gott!

3 kommentarer:

Tove Lantz sa...

sv: Ja det där med förlossningen får man ju gå igenom, vilket man vill eller inte. Tur man får "belöning" för det ;)
Läste din förlossningshistoria och längtar nästan efter min egen ^^ hihi

Jossan sa...

Jag längtar också jättemycket till torsdag! Vi har MYCKET att prata om :)
Vad glad jag blir över det du skriver <3
Jag hoppas vi blir lika bra föräldrar som du och Johan är!

Sara sa...

Ja vi har verkligen mycket att prata om! :)
Då jag har sett hur duktig du är med andras barn så kan jag inte tänka mig att annat än att ni kommer bli toppen föräldrar!