måndag 9 januari 2012

Emil

Emil, min son, han är verkligen underbar. Han har kommit på att han kan hämta saker också hjälper jag honom att ta på det. Idag har han t.ex haft sina handskar på sig hela dagen och nu ikväll hade han på sig sina skor. Haha. Han är så underbart söt och fin. Jag älskar denna pojke så otroligt mycket.

Han älskar dessutom filmen bilar, både ettan och tvåan. Här sitter han i soffan men en handske, en sko och fodralet till bilar två.. grabben är redo. 

Haha, så underbart fin du är!


"titta"

En stilig grabb med mammas diadem. :)

Han vaknade sent en kväll och vägrade somna om så när han hade legat i sin säng och tjollra  på tyckte jag det var bättre att han fick komma upp. Så jag ställde han vid sina böcker och han drog ut alla sina böcker och satte sig ner för att läsa. Han slocknade ganska snabbt efter det. :)

Den här tror jag Emil skulle gilla. :) HÄR hittar du den.
Han har en liten radiostyrd monstertruck som han tycker är jätte kul. 

Inga kommentarer: