tisdag 31 januari 2012

Trött

Tåget kom tillslut. Det var lite kaos innan vi kommit oss på tåget då jag och Emil helt plötsligt stod ensamma på perrongen och väntade på att få hjälp med vagnen. Det slutade med att vi bad en annan karl om hjälp att lyfta in vagnen med Emil H! Precis då jag fått hjälp kom Johan och Håkan för att hjälpa mig men de fick istället hjälpa den killen med hans vagn. Så det blev ju bra tillslut. :-)

Som ni ser på bilden sover Emil äntligen och hans mormor sover också. De ser ut att sova riktigt gott! Jag ska också prova det. Vi hörs! Kram

Published with Blogger-droid v2.0.4

2 kommentarer:

Monica Holmström sa...

Vi sovde faktiskt riktigt gott.
Jag tror att Emil älskar att sova på tåget lika mycket som hans mormor....

Sara sa...

Ja, jag tror också det! Han sov riktigt bra när han väl somnade. :)