torsdag 16 februari 2012

Flytta

Som de flesta av er redan vet så blir Johan färdig med sin utbildning till sommaren. Han ska vara pappaledig över sommaren och jag ska jobba. Jag kommer förmodligen att ta tjänstledigt från min tjänst som personlig assistent här i Umeå då varken jag eller Johan känner för att vara i Umeå i sommar. Vi kommer nog att säga upp lägenheten.. vi ska alltså flytta snart och vet ni.. det är  jätte jobbigt att flytta.. särskilt när man inte ens vet vart man ska flytta. Blir det Norsjö, Hudiksvall eller varför inte Gotland? Ja, om jag ändå hade ett svar..
Fy vad jag gruvar mig inför att behöva flytta och städa ur lägenheten.. huvva så jobbigt. Jag borde verkligen börja rensa redan nu. Man hinner samla på sig en hel del under fyra år.

Nej, nu ska jag besöka sängen, hoppas Emil sover bra inatt. Vi hörs!


Inga kommentarer: