fredag 24 februari 2012

Matmonstret Emil

Vi hade jätte trevligt igår hos N&A. Vi fick en vegetarisk pastasås och jag som inte är så förtjust i pasta tyckte det var super gott! Till efterrätt blev det nybakade semlor. Det var också jätte gott. Det var nog första gången som jag åt upp en hel semla. Jag brukar inte äta semlor heller då jag inte gillar vispad grädde eller...? Jag fick hjärnsläpp så jag kommer inte ihåg vad röran i semlor heter. Men i alla fall så var semlorna också jätte goda. Förutom den goda maten så var även sällskapet super trevligt. :)
---------------------------------------------------



Jag och Emil har precis ätit lunch och som ni ser på bilderna så hade Emil i alla fall roligt med maten. Nu dansar vi loss vill RIX fm.

Hoppas ni får en bra kväll.








Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: