söndag 19 februari 2012

Snö

Som jag berättade igår började det snöa och blåsa ganska mycket. Nu idag tänkte jag att jag skulle gå ut och se hur insnöad våran bil var och ja, ni ser ju på bilden, den var ganska så insnöad. Sen var postlådorna också försvunna men så duktig som jag är skottade jag fram de.

Det har varit lite lugnare idag men enligt nyheterna skulle det visst börja om ikväll och det ser ut som att det är på g nu igen. Oj oj.. De har mycket att göra de som skottar.


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 kommentar:

Carro - tvåbarnsmamma sa...

Men du, det kan vi absolut bli! :)
Har två stycken till som jag "tävlar" med. Men dom hör knappt av sig längre. Dom fuskar säkert ;) höhö...

Tyckeru? Tack! :) Men vetu, har bara gått ner 1kg sen den där bilden togs. Skumt va??
Gick ner exakt allt jag hade gått upp med Nils sen när han kom ut. Dom ynka 8kg försvann på en gång.
Så irriterande att inte vågen visar mindre nu när du säger att de syns... usch!!
Men, 10kg ska bort, 7 iallafall. Hejjahejja :D