tisdag 13 mars 2012

BMC 850 saloon (Hundkoja)

Jag har lagt ut min pärla på blocket igen. Jag hoppas att någon vill köpa den! 
Så här står det på blocket


"Tjena!

Jag måste tyvärr sälja min pärla då jag varken har tid eller pengar att lägga på den. Så nu hoppas jag att någon annan har det. 

Bilen är väl omhändertagen då den har fått stå under tak på vintern och stora delar av sommaren då jag knappt använt den. Hösten 2010 renoverades bromsarna med fyra nya bromscylindrar + huvudcylinder.

Tyvärr finns det rost på bilen, bland annat på skärmkant, sparklåda, bagageluckan och vid taklisten. Det är däremot väldigt små fläckar som ter sig som bubblor i lacken. 

Motor och växellåda fungerar bra, läcker lite olja men fungerar maskinellt bra. Bilen är besiktigad i oktober 2010 och då gick den igenom. 

Vill ni ha mer information om bilen föreslår jag att ni tar kontakt med min pappa som har mer koll på det, vill ni däremot göra upp om priset så kan ni kontakta mig (Sara). 

Jan Holmström 070-3404832 eller 0918-33153

Sara Holmström 070-5615416 "



Om ni som läser råkar känna någon som är intresserad så kan jag även nås på mail, men gå i så fall in på blocket. Där kan ni klicka på maila Sara H.







Det är en riktigt fin bil det här. Och hade jag bara haft råd skulle jag haft kvar den men jag känner att jag behöver pengarna plus att jag inte riktigt har tid att ta hand om bilen på det sätt som jag vill göra så känner du någon som är sugen på en söt, liten, hyfsat fräsch bil så tveka inte att höra av er! Fler bilder kan ordnas!

Nu måste jag sova! Vi hörs!

Inga kommentarer: