torsdag 1 mars 2012

bra start på dagen 2

Ja, vad säger man om dagens start? Bättre eller sämre än igår? Bättre tror jag faktiskt. Grabben sov till 7 och när han vaknade hade han INTE bajsat överallt, tack och lov. Jag bytte blöjan sen la vi oss och myste i min säng, det blev dock inte så länge men en liten stund. Vi gjorde välling och myste en liten stund till. När Emil blev less på allt mys startade vi filmen bilar som han såklart har med sig. Jag gick tillbaka till rummet där vi sover för att kolla lite på telefonen och sen hör jag en smäll och glassplitter som flyger. Panik!! Jag rusar upp ur sängen för att se vad som hänt.. Det var bra med grabben i alla fall men mindre bra med Josefines fina ljuslyktor. Fy vad rädd jag hann bli alltså. Usch, och dåligt samvete får jag också för ljuslyktan som gick sönder.

Dumt av mig att tro att grabben skulle sitta still i soffan. Jaja.. Han gjorde sig i alla fall inte illa.


Nu ska jag göra mig redo för dagen. Idag händer det! ;)


Ha en bra dag!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: