lördag 17 mars 2012

Lördag!

Emil är en kille som är duktig på att klättra.

Idag när jag pratade med min mamma satt jag i soffan och Emil sprang omkring och tjollrade på. När jag pratat färdigt med mamma tyckte jag att grabben var lite för tyst så jag gick för att se vad han sysslade med. Jag hittar honom i hallen.. I vagnen!! Jisses vilken klätterapa han är alltså. Haha.


......................................................


Jag och Emil har varit ute och lekt idag. Det blev inte så länge för det blåste tyvärr lite för mycket. Vi hade det rätt kul ändå. Emil tycker det är väldigt kul att leka i vattnet som droppar från stuprännorna och att äta på stenarna/gruset som har tinat fram. Det tycker dock inte mamma är så trevligt.


Sen har Emil hjälpt mig att diska undan röran i köket. Emil tyckte det var jätte roligt! :)


Nu ska jag göra efterrätt, vi hörs! :)


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: