lördag 10 mars 2012

Melodifestivalen 2012

Ikväll avgörs det vem som vinner melodifestivalen för i år. Jag tycker det är ganska många bra bidrag ändå men jag har ju förstås några favoriter. Här kommer de: 

Loreen - Euphoria
Loreens låt är ju riktigt bra! Jag gillar den skarpt så den tror jag kommer kriga om första platsen. 


David Lindgren -Shout it out
Davids låt är ju också en grymt bra låt, sen så tycker ju jag om hans scennummer också. Jag tror även att den här kommer att slåss om finalplatsen. 


Molly Sandén - why am i crying
Molly sjunger ju så otroligt fint! Jag gillar hennes låt men vet inte om jag vill att den ska vinna. Ja, vi får väl se hur det blir! :)

Danny - Amazing
Jag gillar Dannys låt. Jag hoppas att han sjunger bättre den här gången men förra gången hade han väl problem med den där grejen som de har i örat för att höra sig själv? Jaja, Danny är bra och han är duktig på att dansa! :)


Ja, det här är mina favoriter och jag hoppas nog ändå på Loreen eller David. Men jag kan ju ändra mig efter att de sjungit ikväll. :)
Vad tycker ni?

Inga kommentarer: