lördag 3 mars 2012

Sveg

I torsdags åkte vi in till stan för att shoppa lite och för Emils del blev det lite nya kläder i en större storlek sen blev det även tre nya linnen till mig. 30 kr styck är ju ingenting så då måste man ju passa på. :)


Sen hade jag och Josefine hyrt tre filmer som vi tittade på. Vi såg en av filmerna på onsdagkväll. Den filmen hette "vi saknar dig", en svensk film som inte var så jätte bra om ni frågar mig. De två andra filmerna vi hade hyrt, de var bra! De hette "a little bit of love" och "...?". Jag kommer inte ihåg vad den tredje filmen hette. Jag återkommer med det men bra var de i alla fall.


På fredag skyndade vi oss att packa alla grejer så vi kunde åka vidare till Sveg för att hälsa på våra tidigare grannar. Vi kom fram till Sveg där vid två tiden. Resan gick bra, det var lätt att hitta plus att Emil sov nästan hela vägen.

Emil tyckte det var kul att komma till någon som har massor av leksaker så det blev full fart på grabben. Han busade med leksakerna och med Malva (fyller 4 i augusti) ändå till det var läggdags.


Idag har vi vi varit ute på en långpromenad, Anneli har med andra ord visat runt mig i Sveg. :)

Sen var vi på ett café här i samhället. Jätte fint och super gott fika. Det var ganska stort och med lite olika smårum och det var inrett i lite olika teman typ. O


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 kommentarer:

Jossan sa...

Nej, den hette inte "A little bit of love", den hette ju "A little bit of heaven" :)
Den andra filmen hette "What's your number?" :)

Då var ni alltså på nya konditorit där i Sveg, det som jag pratade om :)

Håller förresten tummarna för det du skrev om i ett annat inlägg. Misstänker vad det kan vara...

Sara sa...

Ojdå, jag var ganska trött när jag skrev det här inlägget . Ögonen gick i kors och jag råkade ju dessutom skicka iväg det för tidigt. Haha, ja.. Det stämmer ju att det ska vara heaven och inte love. Haha. Virrpanna som jag är! Jamen just ja!! Så hette den tredje filmen.

Stämmer bra det! Ganska fränt faktiskt! Och verkligen jätte gott fika. :)

Ja du gissar nog rätt! :)