torsdag 19 april 2012

Apoteket Hjärtat skänker 95 sprutor med vaccin

95 barn har nu blivit vaccinerade mot stelkramp tack vare mig.
Ja, det stämmer! Genom att jag lägger upp det här inlägget på min blogg så kommer 95 barn runt om i världen att få en stelkrampsspruta.


Bakom denna kampanj står självklart Unicef som genom sitt fantastiska jobb ser till att detta händer tillsammans med Apoteket Hjärtat som skönker 95 sprutor med vaccin för varje bloggare som publicerar denna bloggpost mellan 16april-13 maj.
Mer info finns under bilden.


Gör som mig, vaccinera 95 barn! Ingen kan göra allt, men alla kan göra något så sprid detta vidare!



Foto: © UNICEF/Asselin

Jag är med UNICEF i kampen för varenda unge. Vill du också vara med och förändra barns liv? Bli Världsförälder här: unicef.se/bli-varldsforalder. För 100 kronor i månaden är du med och ser  till att barn över hela världen får vaccin, medicin, rent vatten och utbildning.

Har du en blogg och vill vaccinera ytterligare 95 barn? För varje bloggare som publicerar den här bloggposten mellan 16 april och 13 maj så skänker Apotek Hjärtat 95 stelkrampsvaccin. Läs mer och hämta bloggmaterial på unicef.se/sprid-budskapet/bloggkampanj

Glöm inte pinga ditt inlägg på twingly så att det räknas.

SPRID BUDSKAPET vidare och kommentera gärna när du gjort det kan vi se hur stor skillnad mitt  lilla inlägg gjorde…


Det här inlägget hittade jag hos Sara som hittade det hos Josefine
Dela det vidare ni också!



Inga kommentarer: