söndag 29 april 2012

våldtagen

Nu tror ni säkert det värsta men ni kan vara lugna.. Så långt hann det inte gå

I alla fall så är vi hemma i Norsjö och här har det varit marknad idag. Nu ikväll har det varit pubkväll på medan och det slutade med att jag också hamnade på medan (alltså utestället i Norsjö) trots att det inte var min plan. Jag lovade att skjutsa hem min kompis och hennes kille men jag hade inte tänkt gå in. Jaja, när kvällen började lida mot sitt slut och alla skulle hem gick jag ut för att vänta på kompisen och killen. När jag står där ute kommer det fram en kille och börjar prata med mig. Jag har lite svårt att förstå vad han säger då han bara har bott i Sverige i tre år (om jag nu förstod det hela rätt). Han börjar gå bort från folket som står där utanför och pratar men jag tycker att vi ska stå kvar där för det börjar kännas lite läskigt. Sen kommer det en annan kille von också vill ha skjuts och ber mig köra fram bilen sen går han iväg. Jag försöker förklara för den läskiga killen att läs måste gå nu men jag tror inte att han förstod vad jag sa. Han börjar däremot dra mig lite lätt i armen och tycker att vi ska gå hem till honom. Då skyndar jag mig att säga hej då och letar istället reda på någon som kan följa mig till bilen för jag vågade inte gå till parkeringen själv då den ligger lite bakom allting. Jag hittar i alla fall en gammal klasskompis som följer mig till bilen, den läskiga killen och hans kompis följer efter oss. När vi står där vid min bil och säger hej då låser jag upp bilen och så fort vi sagt hej då så skyndar jag mig in i bilen, startar den, backar och kör ut därifrån FORT! Fy så rädd jag var. När jag sen parkerar bilen på framsidan kommer den läskiga killen och hans kompis. Han vinkar och ger mig slängkyssar. Det kändes obehagligt och läskigt! Huvva!


Ni får stå ut med lite stavfel då låg bloggar från telefonen.


Sov gott!


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 kommentarer:

Jossan sa...

Men fy! :O Tur det gick bra ändå!

Sara sa...

Ja, det var riktigt otäckt! Har aldrig varit så skraj i hela mitt liv, usch!
Som sagt, tur att det gick bra i alla fall.