måndag 23 april 2012

Vinter/Vår och Gotland

Det är så underbart härligt nu när våren är här. Emil tycker väldigt mycket om att vara ute nu för tiden. Han kan springa hur han vill, gärna i varenda vattenpöl! 


Du är så fin min älskade lilla prins!

Tänk, att om lite drygt en månad är det sommar! "Hallå, vart tog det här året vägen?" Det är helt galet vad tiden går fort. Nu åker vi snart till Gotland, kan ni fatta det? Vi ska till Gotland i sommar.. en hel sommar! Så underbart mysigt och roligt det kommer bli. Min chef ringde förra veckan och undrade vilket schema jag ville ha, natt eller dag. Jag valde nattschemat då det är bättre betalt, fler lediga dagar, 70 % och max två nätter i rad! Jag längtar! :)

Vad ska ni göra i sommar?

2 kommentarer:

G.O.S sa...

åh sommaren är nära alltså..
blir inte direkt någon semester när maken jobbar inom lantbruk men han tar lite extra ledigt runt midsommar istället...

fin blogg du har

Jennica - mamma till Melwin sa...

Hej! :) Jag menade absolut inte att alla måste kommentera min blogg varje dag, utan det jag skrev var att jag tycker att det är synd att så få orkade svara med en kommentar på mina frågor :)

tack för dina kommentarer! Hoppas att du får en bra helg!