torsdag 28 juni 2012

Vikingabyn

Här kommer bilder från Vikingabyn:



Emils favorit, en liten låtsas brunn fylld med vatten (kanske 70 cm djup eller så), perfekt att kasta stenar i.. tillslut kom han på att man kan knuffa de stora stenarna i vattnet!

Jag har så dåligt minne, jag kommer inte riktigt ihåg vad denna betyder men så såg våra stämplar ut. 

Busungen!


Vikingarnas färdvägar



Emils testar de olika lekarna



"titta"
Jag har försökt vända på den men det går inte, vilket jag tycker är jätte konstigt. Den är rätt i mappen men inte när jag lägger in den här! 
Jag och Monica slåss! :)

Här fuskar vi lite grann genom att hålla i oss i stocken. 

Emil ville såklart också testa!


Jag förstår inte varför vissa bilder inte vill hamna rätt väg, men Emil tyckte i alla fall att det var väldigt roligt att "hoppa ner från stocken. 

Det här var inte enkelt kan jag meddela, Johan gjorde det däremot väldigt bra!

Yxkastning

Prins Emil


Det var de bilderna det. Nu ska jag göra ett nytt inlägg med bilderna från stranden!

Inga kommentarer: