söndag 22 juli 2012

Badstranden mitt ute i ingenstans

Jag tror att jag glömt berätta det men förra veckan var jag, Johan och Emil ute på en tur med bilen. Vi hade tänkt åka norrut och kolla läget men vi hann inte längre än till... ja.. vad heter det då? Kom inte på vad det heter men det ligger inte så långt ifrån oss, kan det vara Etelhem kanske? I alla fall så har vi sett att det ska finnas en badstrand där ute i skogen och vi tänkte att vi skulle kolla upp den och se om det kanske kan vara nåt. Det visade sig vara en jätte fin, lite mindre badstrand med många bryggor och ett hopptorn. Det var ett högt hopptorn så det var nog ganska tvärdjupt i den där lilla sjön. Jag kunde inte fota så mycket för det var ganska många där och badade. Emil hittade i alla fall gungor och såklart skulle de testas. Han fick börja och gunga med mig, även om han tyckte det var kul ville han hellre gunga själv.


Lillkillen har blivit så stor, han kan gunga själv i stor-pojke-gungan! :)



Tyvärr hade vi inte med oss den riktiga kameran så det blev inte bättre bilder än så här men det är alltid nåt. :)

Nu ska jag snart gå hem och sova, ni får ha en bra dag. Jag ska då sova gott.. halva dagen i alla fall. :)

Inga kommentarer: