torsdag 30 augusti 2012

Dollarstorepaus

Paus på dollarstore i Strömsund. :)


3 kommentarer:

Jenny sa...

Såna här inlägg skulle passa perfekt på Instagram ;) Ska jag sluta tjata, haha? :)

Sara sa...

Haha, ja det kan jag tänka mig. Jag är bara så rädd att jag ska sluta blogga helt ifall jag skaffar det där också. :)
Nejdå, tjata på hur mycket du vill. ;)

Jenny sa...

För mig funkar det med både och, men alla är ju olika förståss :) Oftast lägger man bara upp en bild i taget på Instagram eller ett kollage med 3-4 bilder. Men texten på bloggen "behövs" ju som komplettering tycker jag. Alltid roligt att läsa mer utförligt om utflykter, m.m :) Jag uppdaterar ganska sällan på bloggen (som du kanske vet) och tar en timme eller mer på mig med varje inlägg, så därför känns Instagram enkelt och snabbt :) Och gillar du inte Instagram är det ju bara att ta bort din användare ;)