tisdag 11 september 2012

Jobbigt att inte veta

Det är väldigt mycket just nu, massor med jobb varav ett nytt som jag vekligen hoppas och tror är ett super kul jobb. Jag har alltid velat jobba med barn och nu kanske det blir så. Det känns jätte kul, lät dessutom som att jag får en bra lön! Nästan så att jag håller tummarna för att det blir nåt mer av det jobbet men det är väl bäst att inte hoppas på för mycket.
Sen är det det här med mitt jobb i umeå, hur fasen ska jag göra!? Det är så svårt...
Självklart är det också det här med Johan, kommer han få nåt jobb? Vart får han jobb? NÄR får han jobb? Oj vad det känns tungt, sen är jag väldigt lättretlig just nu så Johan får stå ut med en del. Stackarn!

Sen måste jag bara få säga att det känns jätte skönt att bo så nära släkten och att få bo i hus och ja... men det har sina nackdelar också... ibland längtar jag tillbaka till Umeå.
Nu lägger jag mig i ett bad, då kanske jag tinar upp och blir en lite trevligare människa!

3 kommentarer:

Jossan sa...

KRAM!

Sara sa...

Tack Jossan, det behövs! KRAM

JennyLu sa...

Håller tummarna för att du får jobba där du vill :) Hörde du träffat Daniel på affären. På Tretton brukar det vara så att man får vara om och skriva upp de turer man vill ha. Chefen är oftast inte så involverad i vikariebokningen. Tyvärr... Kram!