lördag 20 oktober 2012

Havandeskapspenning/graviditetspenning

Idag har vi toppen fint väder och jag sitter inne... ganska korkat. Jag skyller på att Emil är förkyld och har fått hosta. Vi åkte till mormor en sväng för att kolla på hunden som de är hundvakt till och på den korta stund Emil hann vara ute började han hosta som en tok. Jag tycker inte om när han är förkyld, stackarn. Hoppas det går över snabbt i alla fall.

Jag har precis läst på lite om havandeskapspenning och jag tycker det är så krångligt. Lika bra att bara skicka in papprena och hoppas att det blir bra. haha. Jo just det.. det har ju bytt namn, nu heter det graviditetspenning. Så nu vet ni det om ni inte redan visste det!

Nej, dags att beger sig hemöver igen och se hur det går för Johan. Vi satte in en av bänkskivorna igår och det blev så himla fint. Jag längtar verkligen efter att få köket färdigt och att få visa före och efter bilder! :)

Ha en super bra dag och kväll!

Tänk att det snart är dags att ta fram dessa småkläder igen, jag längtar som en tok! :)





Inga kommentarer: