tisdag 5 februari 2013

v.34+1 och 40 dagar kvar

Magen idag i v.34+1 alltså är vi inne i v.35! 
Jag verkar bomba min blogg idag men jag hade så mycket jag skulle skriva om att jag valde att dela upp inläggen lite grann. I alla fall så har vi gått in i v.35 och det är 40 dagar kvar till BF. 40 dagar!! Jag börjar känna mig lite nervös.. hur ska det gå? Vi har inte ens gjort i ordningen för bebisen än, känner mig nästan som en dålig förälder.. jaja, MÅSTE packa bb-väskan.. det är den Johan är mest orolig för. Att han ska behöva packa den i ren stress. :)

Nej hörreni, nu ska jag nog ta och göra mig redo för att åka och hämta lilleman hos dagmamman. Ni får ha en bra dag också hörs vi!

3 kommentarer:

sandra sa...

Jag har en vagn som du får köpa av mig om du vill,en syskon vagn med en ligginsats om man vill,den var kanon med rasmus och Wilmer,dock använder jag den inte längre och du kanske är ute efter en ? Den är smal och ska gå igenom alla hissar och dörrar ! :)

Sara sa...

Det låter väldigt intressant måste jag säga, har du några bilder på den och vad hade du tänkt dig för pris? Ligger bebisen mot mig eller?

Emelie sa...

Vilken fin mage! Blir lite avis! ;) Det va ju så mysigt!