tisdag 26 februari 2013

Min födelsedag

Ja, som vanligt ligger jag efter med mina uppdateringar men nu tänkte jag i alla fall berätta för er att jag hade en toppenfin födelsedag, det var alldeles lagom mycket ståhej för höggravida mej. Haha, fyndigt!
I alla fall så vet ni ju att dagen började med gofika på sängen.

Jag fick hjälp av lilleman och det var tur det för det var ganska mycket fika. Gott var det! :)
Resten av morgonen tog vi det bara lugnt tills klockan blev ett, då åkte vi iväg till min mamma som hade ordnat med fika och såklart hade hon bjudit dit min farmor, morfar och farfar och Marie (de kunde tyvärr inte komma men de ringde och grattade mig i alla fall). Både jag och lillebror blev ju firade då han fyller år dagen efter mig. :)
Gott fika, trevligt besök och fina presenter blev det.

Fick en super fin blomma av mamma och pappa!

Det här är presenterna som jag fick. En blomma, två ljuslyktor, en wrapmaster (en sån som skär av plastfolien åt dig), en xtern hårddisk (1 TB) och ett par tjocksockor. 

Den gröna ljuslyktan..

..och den andra ljuslyktan. Jätte fina båda två!
Mamma bjöd på middag och efter middagen blev jag överraskad då det kom förbi två kompisar och grattade mig. Det hade jag inte räknat med så det var jätte kul!
Storebror och hans tjej kom också förbi och grattade oss!

När klockan blev åtta satte vi oss i soffan för att titta på melodifestivalen och när den var slut var jag också slut så vi tackade alla som kommit på kalaset och såklart även mamma för att hon fixade alltihop. Det var riktigt skönt att bara bli uppassad. Ett stort tack till mamma för det!


Inga kommentarer: