måndag 11 mars 2013

Låt mig presentera

Det är väl på tiden att jag presenterar vår dotter.
Det här är Sonja MILJA Cecilia, hon föddes den 4 mars på Lycksele BB kl 14.54 efter en ganska snabb förlossning. Hon vägde 3450 gram och 51 cm lång. Hon föddes i v.38+0 så hon var en vecka längre i magen än Emil. Skönt att hon ville komma tidigare!
Förlossningen gick jätte bra. Jag måste sätta mig ner och skriva förlossningsberättelsen snart känner jag så jag inte glömmer allt.
Jag har inte gjort speciellt mycket den senaste veckan, har bara myst med mina två barn! Jag kan inte fatta att jag har fått två perfekta barn, det känns konstigt och ovant att vara tvåbarnsmamma. :)
Tänk att lillan våran redan är en vecka gammal! Jag har lite ångest (eller nånting) för att tiden går så snabbt, jag vill inte att hon ska bli stor så fort! Och Emil då, jisses vad han blev stor nu när Milja kom. Men oj vad stolt han är över lillasyster, han vill väldigt gärna hålla i henne och pussa på henne. Än så länge går det bra men vi får väl se hur länge det håller i sig.
Nu är det dags för sängen, vi hörs!

2 kommentarer:

sandra sa...

Såå söt hon är:) !! grattis igen !!

Hanna sa...

Åååå, grattis till lillan! Så fin! :)

Sv: Tack, vi blev riktigt nöjda med vår lilla renovering :)