torsdag 4 april 2013

1 månad

Idag blir den här lilla skrikande damen hela en månad! Jisses vad tiden går fort!
Hon har varit en ganska nöjd bebis ändå till för ett par dagar sen. Hon har väldigt mycket gaser i magen så det är nog det som spökar. Vi köpte miniform till henne men jag insåg ju att när hon skulle ha 10 droppar vid varje måltid så kunde jag lika gärna ha lämnat tillbaka flaskan för hur tusan ska jag komma ihåg och ge det när flaskan dessutom ska stå i kylen? Jag och min amningshjärna ni vet! :)
Tydligen kan bebisar få ont i magen av D-vitamindropparna så vi ska prova vara utan de i nån dag och se om det kanske blir bättre och i så fall får vi köpa en annan sort bara.
Hon är ju dock inte en skrikig bebis, hon kan faktiskt vara nöjd också! :-)
Nu ska jag sova oki hoppas att jag får sova i alla fall två timmar!

Inga kommentarer: