fredag 1 november 2013

8 månader

Nu känner jag att det är dags att börja blogga igen, om jag hinner med det vill säga.

Visst är det helt otroligt att Milja snart (4 november) är åtta månader! Herregud vad tiden går fort, vart tog min nyfödda bebis vägen? Nej, nu ålar hon sig fram och hon ställde sig upp idag för första gången. Min lilla prinsessa!

Och Emil då, som snart fyller tre år! Har vi verkligen fått ha Emil i tre år redan? Helt galet vad tiden rusar.

Förstår året vet vi ju att bebisarna utvecklas en hel massa men jag blir ändå så fascinerad. Tänk vad mycket som händer det första året. Från en hjälplös liten bebis till ett barn som springer och "pratar".  Verkligen fascinerande!

Sen måste jag bara få säga att det är otroligt stor skillnad på Emil också, i början av sommaren så klarade han inte av att hantera spakarna på grävmaskinen som han har plus att han inte nådde ner till backen om han satt på sätet.
Nu kan han både sitta och nå till backen samtidigt som han hanterar spakarna. Helt otroligt egentligen! 

Haha, oj vilket inlägg det blev.
Nu ska jag ta och krypa ner i sängen och hoppas på en lugn natt trots att Milja är väldigt förkyld.

Vi hörs!

Inga kommentarer: