måndag 31 mars 2014

Solnedgång

Jag har jobbat idag, blev dock en väldigt lugn dag. Vi har varit hemma hela dagen och gjort nästan ingenting. Bara det som ska göras typ. Jag har dock fotat lite som jag tänkte lägga in. Jag gör det på en gång.

Jag hittade denna goding i mitt rum igår kväll, jag kan bara meddela att den dog en snabb död.

Jag kan vara seriös på bild. :)

Det har varit en hård dag på jobbet idag... ;)

De är överallt!

Jag har ingen aning om vad det är men jag smakade och det var inte gott. Huvva så äckligt.
Jag tycker det se ut som små ögon som stirrar på mig.

Denna värme kan man nog inte vänja sig vid.

En av hundarna som bor på gården, detta är den som mest sällskapssjuk. :)

Detta är också en av hundarna som bor på gården, en väldigt blyg hund. Han vill gärna komma och hälsa men vågar inte riktigt.

Ödlorna tycker det är skönt att ligga i ventilen inne på toaletten.

Åh, det var så fint när jag körde hem från jobbet idag att jag var tvungen att stanna och fota lite.
Solndgången.

När jag skulle åka vidare kom det 3-4 hundar och hälsade på mig, efter de kom en ung, ganska snygg kille och hämtade tillbaka hundarna. När jag väl startar moppen och kör därifrån kommer det en hund utspringandes från några buskar, jag måste tvärbromsa för att inte köra på hundskrället. Då var jag rädd!

Jag som alltid funderat varför alla glor så mycket.. men jag börjar förstå varför..

Backspeglar är bra!

Det är rätt så skönt att köra moppe faktiskt. :)


Nu är det läggdags för mig, vi hörs och ses!

Inga kommentarer: